środa, 30 października 2013

Pokrowce na wszystko cd.

Dobrze mi ostatnio idzie, więc pokażę kolejne pokrowce. Tym razem na nawigację. To schowana w schowku, to wrzucona do torebki, to leżąca tu i ówdzie - doczekała się "skarpety" ;)







 
 
Niby nic szczególnego, takie tam kawałek szmatki i pół godziny roboty a już uchroni ekran przed zarysowaniem.
Mąż zadowolony, znaczy się dobrze :D
 
 
Kolejny pokrowiec, to okładka na książkę :) Bardzo podoba mi się pomysł szytej okładki. Wygląda to ładnie, schludnie i dodatkowo chroni. Uszyłam pierwszą na próbę - bez żadnych zbędnych dodatków, skromną, prostą - powaga książki tego wymagała. Kto zgadnie co to za bestseller ?
 
 



 
 
Szyjąc korzystałam z tego i tego tutorialu - bardzo dziękuję.
 
Na topie u mnie ostatnio połączenie oberżynowego fioletu z zielenią limonki - kocham ten zestaw ! Gdybym mogła, uszyłabym dosłownie wszystko w tych kolorach :) Na razie staram się ograniczyć moje zapędy do rzeczy, do których pasują najbardziej.
 
 
 
Pokażę jeszcze "pokrowiec na Marysię", co by się tak nie brudziła przy obiedzie, przy malowaniu farbami i przy niemal każdej rzeczy którą robi ;)
Poniżej fartuszek... Jaki jest, każdy widzi ;)
 


 
 
 

1 komentarz:

  1. As claimed by Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh an average of 19 KG lighter than we do.

    (And actually, it is not about genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING to about "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    Tap this link to find out if this little questionnaire can help you unlock your real weight loss possibility

    OdpowiedzUsuń